Film jako /nie/groźne narzędzie promocji – na ile filmy szkodzą, a na ile pomagają? 

a.

Film jako /nie/groźne narzędzie promocji – na ile filmy szkodzą, a na ile pomagają?
Premiera filmu „Tydzień Społeczny 2017”

Czy film promocyjny może być dziełem sztuki? Jak Internet zmienił radio? Film w branży PR. Okazją do porozmawiania ze specjalistami, szukania odpowiedzi na te pytania będzie premiera filmu pt. „Tydzień Społeczny 2017”.

Zaproszeni goście:
1. Małgorzata Ochnicka Kamera Jazda
2. Joanna Pieciukiewicz Zachodniopomorski Fundusz Filmowy Pomerania Film
3. Łukasz Kłaczyński Agencja Interaktywna So Fine
4. Joanna Skonieczna Radio Szczecin

Harmonogram:
Piątek 16 marca 2018 roku, miejsce: Klub Delta – filia Miejskiego Ośrodka Kultury ul. Racławicka 10 w Szczecinie
18.00-18.05 Przywitanie i przedstawienie zaproszonych gości
18.05-18.25 Film promocyjny może być dziełem sztuki – Małgorzata Ochnicka Kamera Jazda (twórca filmu)
18.25-18.45 Dokumenty historyczne i filmy fabularne oparte na prawdziwych historiach. Czy prawo do swobody artystycznej wypowiedzi twórcy ma granice? – Joanna Pieciukiewicz, reżyser filmów dokumentalnych, dziennikarz telewizyjny, autorka reportaży i programów społeczno-edukacyjnych
18.45-19.05 Wykorzystanie filmu w branży PR – Łukasz Kłaczyński Agencja Interaktywna So Fine
19.05-19.25 Jak internet zmienił media, które kiedyś posługiwały się tylko fonią?– Joanna Skonieczna Radio Szczecin
19.25-19.55 Pytania
19.55-20.00 Zakończenie.